close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כשהייטק ויצירתיות נפגשים - UX לימודי באווירה משוחררת ומקצועית

מערכת שורשח אב, תשפ29/07/2020

אם גם אתם רוצים לקחת חלק מהותי בתהליך הפיתוח של מוצרים ושירותים מתקדמים ואיכותיים, חשוב להבין איך אתם משיגים את הכלים האלו מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם

תגיות:

אם יש משהו אחד מיוחד, אשר הופך את עולם הייטק המקומי שלנו להצלחה מסחררת עם שם מעולה בעולם, אפשר להצביע על היכולות היצירתיות והכישורים האישיים של רבים מאוד מהעוסקים במלאכה בתחום ההייטק. כשהייטק ויצירתיות נפגשים UX לימודי הופך להיות התחום החם ומבוקש ביותר בישראל של שנת 2020.כל צעיר מעוניין לשפר בצורה משמעותית את היכולות האישיות שלו וללמוד כלים מקצועיים לטובת הקריירה בעולם ההייטק, והבחירה של מסלול UX, היא אולי הבחירה ההגיונית והריאלית ביותר. לא רק

שאתם תצאו לשוק שבו יש ביקוש ליכולות המקצועיות שלכם, אלא גם שאת הצליחו למצוא עבודה במהירות יחסית ובשכר שאתם יכולים להרגיש גאים בו, בהתייחס לשכר הממוצע בשוק. 

איך לנצח את השיטה - כשהייטק ויצירתיות נפגשים UX לימודי

בעולם ההייטק, המשמעות של מונח UX הוא חווית המשתמש - user experience. בכדי להבין לעומק מה הוא המשחק האמיתי בין חוויית המשתמש לבין הצרכים המקצועיים של חברות הייטק בתחום, יצרנו לכם רשימה קצרה של ממשקי עבודה שכולנו מכירים מהיומיום:

  1. בניית אתרי מסחר מקוון - בכל אתר בו אתם מבקרים כיום, יש טביעת אצבע ייחודית של בוגרי מסלול UX. כדי לאפשר לכם להנות מרצף קנייה ברור, בדומה לחנות פיזית צריכים אנשי חוויית המשתמש להבין מה הוא המסלול האידיאלי שלכם בתוך החנות ולהתאים את העיצוב לדרישות הלקוח.
  2. השקה של אפליקציות לנייד - אפליקציות למחשבים ולטלפונים שאנחנו משתמשים בהם כל כך הרבה, חוויית המשתמש היא אולי הפרמטר החשוב ביותר שמעצים את ההנאה ומאפשר לגולשים לחזור שוב ושוב לשימוש באפליקציות.
  3. יצירה של תוכנות מחשב לעבודה משרדית - על פניו תוכנות משרדיות יכולות להיות פשוטות מאוד, ורק למטרות העבודה הפרקטית. אבל, אם אתם רוצים ליצור סביבת עבודה נוחה ומזמינה לצוותי העובדים שלכם, אתם יכולים להשקיע משאבים ולהיעזר ביכולות תכנון של חוויית משתמש מתקדמת ונוחה הרבה יותר. 
  4. מוצרים מבוססי בינה מלאכותית מתקדמת - היום ישנם הרבה יותר מוצרים ושירותים שמעוניינים לקחת את הבינה המלאכותית, ולהפוך אותה לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. כדי להרגיל את המשתמשים של המוצרים האלו, לחוויית העבודה עם בינה מלאכותית חשוב להשקיע משאבים עצומים ויצירת ממשק עבודה נוח וחוויית משתמש מזמינה.

מסלול UX - שמלמד אתכם מקצוע לחיים

עכשיו, בוודאי ברור לכם עד כמה היכולות של הסטודנטים בתוכנית או מסלול UX בלימודים, משפיעים על סביבת החיים של כולנו. ואם גם אתם רוצים לקחת חלק מהותי בתהליך הפיתוח של מוצרים ושירותים מתקדמים ואיכותיים, חשוב להבין איך אתם משיגים את הכלים האלו מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם. אל תהססו לבחון כמה שיותר נותני שירות, בתי ספר ואפילו מורים פרטיים. בסופו של יום זו היא הקריירה שלכם ואתם רוצים להשקיע את כל המשאבים בה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה